Kraj

NOWA OFERTA CAPPY WSPARTA KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

Coca-Cola rozszerzyła markę soków Cappy o kilka nowych produktów - Cappy o smaku pomidorowym, nektar wielowitaminowy Cappy Extra Witaminy oraz...

Coca-Cola rozszerzyła markę soków Cappy o kilka nowych produktów – Cappy o smaku pomidorowym, nektar wielowitaminowy Cappy Extra Witaminy oraz nektar pomarańczowo-mandarynkowy Cappy Ekstra Wapń. Nektary będą dostępne w dwóch wielkościach opakowań – 1 l w cenie 4,19 zł i 0,2 l w cenie 1,25 zł. Wraz z rozszerzeniem oferty zmieniono linię opakowań wszystkich dotychczas sprzedawanych produktów Cappy (są to soki: jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy, czarna porzeczka, tropikalny). Wprowadzeniu nowego wzoru opakowania towarzyszyć będzie kampania reklamowa oraz działania promocyjne. Reklamy zrealizowane przez agencję McCann-Erickson pojawią się w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS. Akcje samplingowe będą organizowane w super- i hipermarketach. (MKS)