Kraj

Play wprowadza pierwszą na rynku taryfę kumulacyjną dla pre-paidu

Użytkownicy telefonów na kartę Play (P4) mogą skorzystać z nowej taryfy "Zawsze taniej". Jej cechą wyróżniającą jest to, że wszystkie...

Użytkownicy telefonów na kartę Play (P4) mogą skorzystać z nowej taryfy “Zawsze taniej”. Jej cechą wyróżniającą jest to, że wszystkie kolejne doładowania kumulują się na koncie użytkownika, a gdy przekraczają określone progi, cena minut i SMS-ów automatycznie spada na stałe. Operator wspiera tę ofertę kampanią reklamową w telewizji, na outdoorze (m.in. siatki wielkoformatowe), w prasie, internecie i na nośnikach niestandardowych. Jak twierdzą autorzy projektu, z punktu widzenia użytkownika wszystko robi się niejako samo i na tym właśnie opiera się koncept kreatywny. W żartobliwy sposób reklama porównuje spadek cen Play z takimi zjawiskami jak porost wąsów czy tworzenie się bałaganu (w spocie TV 30″ i 15″) lub spadanie gruszek (outdoor/prasa) – o których wiadomo, że powstają “samorzutnie”. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy ZenithOptimedia. (MB)