Przetargi

MobiJoy! i eFresh zwycięzcami przetargu na obsługę internetową Krossa

Agencje MobiJoy! (grupa One-2-One) oraz eFresh wygrały przetarg na realizację działań marketingowych dla producenta rowerów Kross. Nazwy i liczba pozostałych...

Agencje MobiJoy! (grupa One-2-One) oraz eFresh wygrały przetarg na realizację działań marketingowych dla producenta rowerów Kross. Nazwy i liczba pozostałych agencji biorących udział w konkursie nie zostały ujawnione. MobiJoy! i eFresh odpowiadają za realizację promocji, która skupiona jest na interakcji i budowaniu społeczności rowerzystów wokół portalu www.gdzienarower.pl.

MobiJoy! w ramach nawiązanej współpracy z Krossem przygotował już crossmediową promocję wykorzystującą media obsługiwane interaktywnie i marketingowo w ramach grupy kapitałowej One-2-One. Działania te obejmują oprócz standardowych spotów reklamowych emitowanych w Radiu Planeta oraz Radiu Zet także konkursy i zabawy prowadzone przez didżejów na antenie stacji. Kampania Krossa obecna będzie także w internecie, a specjalne eventy zaplanowano na popularnych witrynach ckm.pl i radiozet.pl. W komunikacji wykorzystano także kanał mobilny. W SMS-owym konkursie przygotowanym przez agencję do wygrania są m.in. Skoda Roomster oraz zestawy do nawigacji GPS dla rowerzystów. Specjalne mapy rowerowe będzie można pobrać ze społecznościowego portalu.

Agencja marketingu interaktywnego eFresh przygotowała serwis www.gdzienarower.pl i materiały POS. Elementem wspierającym sprzedaż jest dodatkowo konkurs dla sprzedawców. Serwis www.gdzienarower.pl zawiera bazę tras rowerowych, którą będzie można ściągnąć w postaci aplikacji na GPS, oraz niezbędne informacje techniczne.

Umowa pomiędzy agencjami a Krossem zakłada realizację działań promocyjnych do końca maja br. (BG)