Kraj

Grupa Radiowa "Agory" wyodrębniła dział sponsoringu

W ramach działu sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej "Agory" wyodrębniony został dział sponsoringu. Jego powstanie związane jest z rozwojem oferty...

W ramach działu sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej “Agory” wyodrębniony został dział sponsoringu.

Jego powstanie związane jest z rozwojem oferty sponsoringowej w Radiu Złote Przeboje i Roxy FM.

Szefem nowego działu został Piotr Jaremek, pełniący jednocześnie funkcję zastępcy dyrektora ds. klientów bezpośrednich. Do jego zadań należą obecnie m.in.: sprzedaż oferty sponsoringowej w Radiu Złote Przeboje i Roxy FM, tworzenie nowych rozwiązań dla reklamodawców oraz organizacja promocji oferty handlowej.

Dział sponsoringu podlega Konradowi Łaskiemu, dyrektorowi sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej “Agory”. (BG)