Kraj

REDage pracuje dla Shell Gas

Agencja reklamowa REDage rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem z branży paliwowej Shell Gas. W ramach działań agencja zadba o komunikację...

Agencja reklamowa REDage rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem z branży paliwowej Shell Gas. W ramach działań agencja zadba o komunikację marketingową w internecie, a także będzie rozwijać poziom lojalności klientów i sprzedawców wobec marki Shell Gas w Polsce.

– Shell Gas jest kolejnym globalnym koncernem, który znalazł się w portfolio REDage. Jest zarazem pierwszym klientem z branży paliwowej. Wybór naszej firmy był z pewnością podyktowany świeżym spojrzeniem na specyficzną branżę i jej klientów. Stworzyliśmy dla Shell Gas ciekawą formę komunikacji marketingowej, która zawiera nasze doświadczenia ze skrajnie innymi branżami – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, managing director agencji REDage.

Umowa o współpracy zawarta z agencją REDage dotyczy m.in. kompleksowego wdrożenia kampanii reklamowej w internecie (promującej gaz płynny jako bezpieczne źródło energii), obejmującego także marketing w wyszukiwarkach. Ponadto REDage zorganizuje ogólnopolską promocję jednego z produktów Shell Gas dla konsumentów oraz stworzy program lojalnościowy dla jednego z kanałów sprzedaży. Agencja przeredaguje również treść serwisu internetowego www.shellgas.pl

Kreacją i produkcją materiałów POS, a także planowaniem i zakupem mediów dla powyższych działań zajmie się także agencja REDage.

Umowa pomiędzy agencją a Shell Gas została zawarta na czas nieokreślony. Marketer nie prowadził przetargu. (BG)