Przetargi

Prima szuka agencji reklamowej

Firma Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland SA po dziesięciu latach zakończyła współpracę z agencją reklamową Grey Worldwide...

Firma Prima – Sara Lee Coffee and Tea Poland SA po dziesięciu latach zakończyła współpracę z agencją reklamową Grey Worldwide Warszawa, która zajmowała się obsługą budżetu kawy marki Prima.

– Obecnie poszukujemy świeżego spojrzenia na markę. Lista agencji reklamowych biorących udział w przetargu została już zamknięta. Rozpoczynamy obecnie briefowanie agencji – mówi Witold Araszkiewicz, brand manager firmy Prima – Sara Lee. Nie zdradza jednak listy wytypowanych agencji, którym zostanie doręczony brief reklamowy. Obsługą mediową Primy nadal będzie się zajmował zespół Media Direction OMD.

Witold Araszkiewicz poinformował także, że spółka rozważa możliwość wprowadzenia nowych marek na rynek napojów gorących, m.in. herbat (popularną światową marką koncernu jest Pickwick). – Jednak kluczowym rynkiem, strategicznym dla rozwoju koncernu Sara Lee, jest na razie rynek rosyjski – mówi Araszkiewicz. (MKS)