Zagranica

Campbell traci aptetyt na zupy w puszkach

Najprawdopodobniej Campbell Soup Co. zmieni swoją strategię marketingową w stosunku do flagowego produktu zup w puszkach, które produkuje i z...

Najprawdopodobniej Campbell Soup Co. zmieni swoją strategię marketingową w stosunku do flagowego produktu zup w puszkach, które produkuje i z których jest znany od ponad 100 lat. W praktyce może to oznaczać,Ęże jego ostatnia wielka, warta 50 mln USD kampania reklamowa została zorganizowana na próżno. Analitycy twierdzą, że sprzedaż zup w puszkach nie ma pewnej przyszłości. Dlatego choć Campbell zamierza utrzymać ją na równym poziomie przez najbliższe lata, jego wysiłki marketingowe skoncentrują się przede wszystkim na daniach gotowych. W przychodach Campbella zupy w puszkach nadal jednak stanowią najistotniejszy element ponad 1,33 mld USD w 1998 r.; dla porównania, dania gotowe przyniosły tej firmie 868 mln USD. Udział ilościowy Campbella na amerykańskim rynku zup w puszkach wynosi ok. 66%.