Kraj

ATM pozyskała dystrybutora z USA i finalizuje sprzedaż programów

ATM Grupa pozyskała do współpracy firmę ICM, jednego z czołowych amerykańskich dystrybutorów formatów telewizyjnych. ICM będzie odpowiedzialna za rozpowszechnianie oferty...

ATM Grupa pozyskała do współpracy firmę ICM, jednego z czołowych amerykańskich dystrybutorów formatów telewizyjnych. ICM będzie odpowiedzialna za rozpowszechnianie oferty ATM Grupy na całym obszarze Stanów Zjednoczonych. – Efekty współpracy będą widoczne w ciągu kilku najbliższych tygodni – deklaruje Jacek Ściobłowski, szef analiz programowych ATM Grupy.

Na targach MIPTV w Cannes polska firma finalizuje rozmowy na temat sprzedaży formatów “Pierwsza miłość”, “Tango z aniołem” oraz “Goli i bosi” na wybrane rynki Europy i Azji.

Firma zaangażuje się też w koprodukcje w ramach sieci Sparks Networks skupiającej obecnie 20 firm producenckich z całego świata i oferującej łącznie 40 formatów programowych. – W ramach sieci planujemy bardzo duże badanie poszczególnych rynków, które reprezentujemy. Pozwoli ono precyzyjnie określić preferencje co do formatów w poszczególnych krajach i wyznaczyć kierunek współpracy – mówi Ściobłowski. Prawdopodobnie ATM Grupa będzie też na tym polu współpracować z telewizyjnym działem koncernu Sony. W ub.r. wybrane formaty ATM Grupy trafiły do biblioteki telewizyjnej Sony. (PM)