Kraj

Cropp ma nowego kierownika marketingu; planuje mocną aktywność letnią

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown w firmie LPP SA. W spółce pracuje od pięciu lat. Wcześniej...

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown w firmie LPP SA. W spółce pracuje od pięciu lat. Wcześniej był m.in. specjalistą ds. marketingu marki Cropp, następnie kierownikiem biura marketingu Cropp. Na nowym stanowisku odpowiada za całość działań marketingowych marki Cropp, w tym za jej działania komunikacyjne w Polsce. Nową osobą w zespole Cropp jest także Marta Marucha, koordynator marketingu ds. rynków zagranicznych Cropp. Wcześniej pracowała w firmie Porta KMI Poland jako export marketing manager.

Nowa, letnia kampania Cropp planowana jest na połowę maja. Jej przygotowaniem zajmie się agencja Momentum Worldwide. Cropp przygotowuje także cykl eventów i imprez letnich. We wszystkich ważnych nadmorskich miejscowościach ustawi sezonowe sklepy. Wokół nich prowadzone będą eventy i imprezy wakacyjne. Cropp ma także zespół sportowy Cropp Team, który w tym roku będzie silnie zaangażowany w letnie działania promocyjne. Będą one bardziej widoczne i będą miały silniejsze natężenie niż w ub.r. Letnie eventy nadzorować będą agencje Outpost Entertainment i Plej Entertainment. (MKS)