Kraj

WIZJA SPORT PRZESTAJE BYĆ KANAŁEM KODOWANYM

UPC zmienia strategię dystrybucji telewizyjnego kanału sportowego Wizja Sport, który od 24 marca br. będzie udostępniony bez kodu wszystkim abonentom...

UPC zmienia strategię dystrybucji telewizyjnego kanału sportowego Wizja Sport, który od 24 marca br. będzie udostępniony bez kodu wszystkim abonentom Wizji TV i abonentom pakietu podstawowego telewizji kablowej UPC. W dniu debiutu w nowej formie Wizja Sport przeprowadzi transmisję piłkarskiego meczu międzypaństwowego rozgrywanego w ramach eliminacji do mistrzostw świata 2002 Norwegia – Polska. UPC chce tym samym zachęcić reklamodawców do zakupu czasu reklamowego programu sportowego, który teraz będzie docierał do szerszej niż dotychczas widowni. Według ostatnich danych mogą oni liczyć na ponad 740 tys. abonentów UPC oraz ok. 380 tys. Wizji TV. Dotychczasowym odbiorcom Wizji Sport, którzy opłacili abonament i wykupili dekodery, UPC zwróci poniesione koszty. (MM)

Tagi