Kraj

Katarzyna Socha zastępcą dyrektora marketingu AWR "Wprost"

Katarzyna Socha została zastępcą dyrektora ds. marketingu tygodnika "Wprost" i magazynu "Mój Pies" (AWR "Wprost"). Jest to nowe stanowisko w...

Katarzyna Socha została zastępcą dyrektora ds. marketingu tygodnika “Wprost” i magazynu “Mój Pies” (AWR “Wprost”). Jest to nowe stanowisko w wydawnictwie. Dyrektorem marketingu AWR “Wprost” jest Paulina Król. Katarzyna Socha odpowiada kompleksowo za realizację linii programowej firmy, budowę strategii i jej realizację. Ma się to przyczynić do zwiększenia sprzedaży, poprawy wizerunku i umocnienia pozycji marek wydawnictwa na rynku. Do zakresu jej obowiązków należą kierowanie zespołem i koordynacja działań promocyjnych.

Katarzyna Socha do tej pory pracowała jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży Radia PiN (właścicielem koncesji jest AWiM Mediabank SA), gdzie odpowiedzialna była za współtworzenie strategii marketingowej oraz kreację kampanii reklamowych dla tej stacji, a także miesięczników “Bank” i “Finansista”. W latach 2001-2002 pełniła funkcję specjalisty ds. dokumentów standardowych w AWiM Mediabank SA, a wcześniej była redaktorem w Internetowym Serwisie Informacyjnym. (KP)