M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BUDŻET PREEM W AGENCJACH DON'T i EUROMEDIA

Serwis Dzienny | 23 lutego 2001, 00:00

Agencja reklamowa Don't wygrała przetarg na budżet kreatywny kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny...

Agencja reklamowa Don't wygrała przetarg na budżet kreatywny kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Euromedia startujący w przetargu wraz z agencją. Oprócz Don't w przetargu brały udział agencje Market Point Holst & Company, FM oraz TJ Partner. Kampania reklamowa, której budżet wyniesie 1 mln zł, wystartuje 1 kwietnia br. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w stacjach radiowych. Grzegorz Olesiak, szef marketingu w Preem, nie wyklucza użycia w małym zakresie lokalnych stacji telewizyjnych oraz prasy. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , ,