M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KAMPANIA MARCOWEGO WYDANIA "NATIONAL GEOGRAPHIC"

Serwis Dzienny | 23 lutego 2001, 00:00

Agencja Bimer Mazurczak zajmować się będzie kampanią reklamową marcowego wydania magazynu "National Geographic". Wydawca tytułu - G+J RBA - wybrał...

Agencja Bimer Mazurczak zajmować się będzie kampanią reklamową marcowego wydania magazynu "National Geographic". Wydawca tytułu - G+J RBA - wybrał agencję Bimer Mazurczak spośród trzech propozycji, ale nie ujawnił nazw pozostałych agencji zaproszonych do prezentacji. Nie był to oficjalny przetarg. Planowana jest kampania w radiu, prasie, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Będzie ona skierowana do osób w wieku 25-40 lat, mieszkańców dużych miast, wykształconych, o dochodach wyższych niż przeciętne i określonych zainteresowaniach. Jest to pierwszy mocno promowany numer "National Geographic". Wcześniej była kampania zwiastująca pojawienie się tego tytułu na rynku (także przy okazji "Wielkiej Wystawy Fotografii NG") . Jak podał dział PR wydawnictw G+J Polska i G+J RBA, planowana promocja wynika z przyjętej nowej strategii. Poza tym warto zwrócić uwagę, że promowany numer po raz pierwszy w historii polskiej edycji zawiera stosunkowo duży własny materiał redakcyjny. Kolejne numery magazynu również będą promowane. Do tej pory wydawnictwo G+J RBA nie współpracowało w zakresie kreacji z żadną konkretną agencją reklamową. (AMS, KP)

Czytaj więcej na temat: ,