Kraj

Dunnhumby w przyszłym roku ma wejść do Polski

Dunnhumby, firma pozycjonująca się jako specjalista w relevant marketingu, w przyszłym roku wejdzie do Polski, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dunnhumby...

Dunnhumby, firma pozycjonująca się jako specjalista w relevant marketingu, w przyszłym roku wejdzie do Polski, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dunnhumby rozpoczęła działalność w Wielkiej Brytanii, obecnie działa także w Irlandii, Francji, Stanach Zjednoczonych, a ostatnio otworzyła również biuro na Węgrzech.

Firma specjalizuje się w obsłudze sieci handlowych, analizując koszyki zakupowe, tworzy profile klientów. Służą one m.in. do budowy programów lojalnościowych, są także sprzedawane marketerom. Na ich podstawie można ustalić m.in. w jakim czasie i z jakimi produktami kupowane były dane marki.

Największym brytyjskim klientem Dunnhumby jest Tesco. Współpraca dotyczy m.in. rozwoju programu lojalnościowego Tesco Clubcards. Według naszych informacji Tesco będzie także pierwszym klientem Dunnhumby w Polsce, niewykluczone, że w 2009 r. sieć zacznie tworzyć program lojalnościowy dla polskich klientów. (JN)