Kraj

"Czarodziejska Kura" zwiększa nakład i poszerza dystrybucję

Niszowy magazyn dla dzieci "Czarodziejska Kura" od drugiego przygotowywanego numeru zwiększa nakład do ok. 2-2,5 tys. egz. oraz poszerza dystrybucję....

Niszowy magazyn dla dzieci “Czarodziejska Kura” od drugiego przygotowywanego numeru zwiększa nakład do ok. 2-2,5 tys. egz. oraz poszerza dystrybucję. Pierwszy numer miał nakład 1-tysięczny i według Roberta Czajki, jednego z twórców pisma, rozszedł się niemal całkowicie.

“Czarodziejską Kurę” będzie można kupować w kolejnych (po Warszawie, Krakowie czy Łodzi) miastach w kraju i to nie tylko w wybranych sklepach i miejscach sprofilowanych jako dziecięce, ale także najprawdopodobniej w sieci Empik. “Czarodziejską Kurę” wydaje wydawnictwo Les Soeurs z Warszawy.

– Postanowiliśmy wydać “Czarodziejską Kurę”, ponieważ nie zapowiadało się, żeby ktokolwiek inny miał to zrobić – mówi Robert Czajka. Magazyn ma wysoką jakość graficzną, edytorską, nie ma w nim reklam. Drukowany na kartonowym papierze może spełniać interaktywne funkcje, np. ze środka pisma dziecko może zrobić teatrzyk. Pierwszy numer kosztował 8 zł. (KP)