Kraj

Kampania portalu Dziennik.pl autorstwa agencji Off

Agencja reklamowa Off przygotowała kampanię internetową dla portalu informacyjnego Dziennik.pl. Agencja odpowiada za koncepcję, zajmuje się także realizacją bannerów. Kampania...

Agencja reklamowa Off przygotowała kampanię internetową dla portalu informacyjnego Dziennik.pl. Agencja odpowiada za koncepcję, zajmuje się także realizacją bannerów. Kampania jest prowadzona w największych polskich portalach.

Off została założona w kwietniu 2007 r. przez Andrzeja Zawadzkiego i Piotra Kowalczyka. Wśród klientów są poza Axel Springer Polska: Netia, Biuro Reklamy TVP, Goldenegg, Keratronik, Holbex i Wydawnictwo Indigo. Off to agencja pozycjonująca się jako alternatywa dla dużych agencji sieciowych nastawiona na dostarczanie pomysłów o dużej sile oddziaływania, ale tanich w realizacji. (AMS)