Kraj

Grey zawiesza G2; chce przejąć agencję fullserwisową

Grupa Grey Worldwide w Polsce podjęła decyzję o przebudowie struktury. - Zdecydowaliśmy się na radykalne posunięcia. Pierwszym z nich jest...

Grupa Grey Worldwide w Polsce podjęła decyzję o przebudowie struktury. – Zdecydowaliśmy się na radykalne posunięcia. Pierwszym z nich jest pełna integracja firmy marketing services G2 z agencją Grey Worldwide Warszawa – mówi Pietro Leone, regional managing director Central & Eastern Europe w sieci agencyjnej Grey Global Group. – Zachowujemy markę G2, jednak nie będziemy z niej obecnie korzystać – dodaje Leone, podkreślając, że wszyscy dotychczasowi pracownicy G2 przeszli do Grey.

Działalność grupy ma się opierać na agencji reklamowej Grey Worldwide, agencji interaktywnej Argonauts oraz firmie reklamowej, z którą rozmowy o przejęciu są bardzo zaawansowane. Leone spodziewa się, że zostaną one zakończone do końca maja br.

– W grupie potrzebna jest jeszcze jedna fullservice’owa agencja m.in. do sięgania po te kategorie, które są już obecne w portfolio Grey – twierdzi Leone. Bez zmian będzie natomiast funkcjonować GCI, agencja public relations należąca do grupy.

Pod koniec maja br. podane też zostaną personalia osób, które przejmą w Polsce zarządzanie agencją Grey Worldwide Warszawa. Obecnie prezesem i dyrektorem zarządzającym Grey Worldwide Warszawa jest Pietro Leone. Wiadomo, że funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego zostaną rozdzielone. Leone dodaje, że po raz pierwszy w historii sieci Grey najwyższe funkcje w polskich strukturach będą pełnić Polacy. (AMS)