Kraj

PZL bez przetargu rozpoczął obsługę marki piwa Wojak

Agencja reklamowa PZL rozpoczęła obsługę budżetu kreatywnego marki piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Wiadomo, że przekazanie projektu odbyło się...

Agencja reklamowa PZL rozpoczęła obsługę budżetu kreatywnego marki piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Wiadomo, że przekazanie projektu odbyło się bez przetargu. Tomasz Kanton, brand PR manager w KP, nie podał bliższych szczegółów planowanych działań.

Wojak to brand, który trafił do Kompanii Piwowarskiej po ubiegłorocznej akwizycji Browaru Belgia (wartość transakcji wyniosła 65 mln zł). Produkt należy do segmentu economy. Na rynku spekuluje się, że marketer chce obecnie wspierać produkt z niższej półki, bo najtańsze piwo z portfolio – Żubr – ma obecnie cenę zbliżoną do marek pozycjonowanych w mainstreamie. W przeszłości dla Wojaka funkcjonującego w ramach portfolio Browaru Belgia pracowały różne agencje reklamowe na zasadzie projektowej.

Projekt komunikacyjny przygotowywany przez PZL będzie pierwszym, jaki zostanie zrealizowany po zmianie właściciela marki. (MKS, TW)