Kraj

Philips planuje projekt wspierający sprzedaż telewizorów

Philips Polska zaprezentował nowości produktowe RTV i AGD na 2008 r. Wśród telewizorów LCD najwyższej sprzedaży producent spodziewa się w...

Philips Polska zaprezentował nowości produktowe RTV i AGD na 2008 r. Wśród telewizorów LCD najwyższej sprzedaży producent spodziewa się w podstawowej serii 5000, która dzięki atrakcyjnej cenie ma być konkurencyjna na rynku. W maju i czerwcu br. Philips będzie organizował i reklamował promocje konsumenckie (w tym cenowe). Silną kampanię telewizorów w mediach (w tym TV) producent planuje na jesieni (wrzesień-październik). Philips współpracuje z agencją reklamową DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Jesienią br. spodziewana jest też premiera nowej wersji telewizorów Aurea, z których Philips uczynił flagowy produkt. Ubiegłoroczna kampania reklamowa tej submarki była jednym z najmocniejszych uderzeń reklamowych Philipsa od lat. Przedstawiciele firmy nie zdradzają, jakiej wysokości jest tegoroczny budżet reklamowy. Jako cechę odróżniającą swoje telewizory od produktów konkurentów Philips wykorzystuje też funkcję ambilight (aktywne podświetlenie tła z boku telewizora – jego barwa i natężenie zależy od obrazu wyświetlanego w danej chwili na panelu LCD). (MB)