Kraj

Brand Avenue chce postawić 100 backlightów w formacie 12x4 m

Brand Avenue, firma reklamy zewnętrznej Tomasza Kawki (byłego prezesa domu mediowego Media Concept i firmy reklamy zewnętrznej AMS), ujawniła plany...

Brand Avenue, firma reklamy zewnętrznej Tomasza Kawki (byłego prezesa domu mediowego Media Concept i firmy reklamy zewnętrznej AMS), ujawniła plany inwestycyjne związane z rozwojem sieci nośników. Chce skoncentrować się na budowie systemu, na który mają się składać backlighty przede wszystkim w formacie 12×4 m, ale też większych. Do końca roku firma chce ich postawić blisko 100.

– Mają to być najdroższe nośniki systemowe na polskim rynku, które spełniają jednak kryterium value for money. Sieć jest przede wszystkim przeznaczona do realizacji długoterminowych projektów wizerunkowych, które na rynku outdooru zostały praktycznie zawłaszczone przez firmy sprzedające siatki reklamowe – twierdzi Kawka.

Nośniki Brand Avenue mają być lokalizowane w pobliżu portów lotniczych i głównych węzłów komunikacyjnych. Mają je wyróżniać jakość systemu podświetlającego reklamy oraz design konstrukcji (pierwsze nośniki wkrótce mają pojawić się w Poznaniu). Każda lokalizacja ma być opisana wedle kryterium natężenia ruchu, wskaźników demograficznych i celu przemieszczania się grup docelowych. Firma chce korzystać z danych Biura Inżynierii Transportu, Axciomu i Imagisu. W tym zakresie współpracuje także z firmą badawczą LabCon. (JP)