Kraj

MBank angażuje internautów w tworzenie reklam; za zwycięski film zapłaci 25 tys. zł

Internetowy bank mBank (BRE Bank) ogłosił konkurs mFestiwal, w którym zachęca do stworzenia spotów i plakatów reklamowych. Każdy zainteresowany do...

Internetowy bank mBank (BRE Bank) ogłosił konkurs mFestiwal, w którym zachęca do stworzenia spotów i plakatów reklamowych. Każdy zainteresowany do 19 czerwca może wysłać na stronę internetową nakręcony przez siebie film lub plakat reklamujący eKonto. Zwycięzców konkursu wybiorą internauci, głosując na wybrane prace. Zwycięzcy głosowania na najlepszy spot reklamowy otrzymają nagrody pieniężne: 25 tys. za pierwsze miejsce, 10 tys. za drugie i 5 tys. za trzecie. W konkursie na plakat reklamowy nagrody wynoszą odpowiednio: 10, 5 i 3 tys. zł.

Komunikację konkursu bank prowadzi w stacjach telewizyjnych: MTV, Viva i 4fun.TV, oraz poprzez działania ambientowe w wybranych multipleksach sieci Silver Screen i Multikino, a także na uczelniach o profilu artystycznym, humanistycznym i marketingowym.

– W naszych ostatnich kampaniach reklamowych prowokowaliśmy, mówiąc: “Nie musisz wierzyć reklamie! Sprawdź sam!”. Teraz idziemy o krok dalej i mówimy: “Nie musisz wierzyć cudzej reklamie! Sam zrób reklamę dla mBanku” – mówi Piotr Jakubowski odpowiedzialny za projekt mFestiwal w mBanku. – Chcemy w ten sposób wykorzystać kreatywność internautów i zaangażować ich w tworzenie reklamy mBanku. Bierzemy też pod uwagę zaprezentowanie zwycięskiego filmu w telewizji ogólnopolskiej.

Za przygotowanie serwisu internetowego oraz kreacje promujące konkurs odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing. (MB)