Kraj

New Age Media powiększa ofertę o bydgoski multipleks

W związku z otwarciem kina Cinema City Bydgoszcz oferta New Age Media, domu sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, obejmuje teraz...

W związku z otwarciem kina Cinema City Bydgoszcz oferta New Age Media, domu sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, obejmuje teraz łącznie 360 ekranów w 25 miastach Polski. Cinema City w Bydgoszczy to trzynastosalowy multipleks znajdujący się w nowym Centrum Handlowym “Fokus Park”, który jest 24. kinem należącym do tej największej sieci kin w Polsce, oraz 47. multipleksem w ofercie NAM.

– Nasze udziały w liczbie ekranów na polskim rynku reklamy w multipleksach wzrosły do ponad 66 proc. Rozwój sieci Cinema City ma bezpośredni wpływ na zwiększenie zasięgu reklamy kinowej w Polsce – mówi Bianka Pawlewska, general manager w New Age Media International. (MKS)