Kraj

Do czerwca potrwa kampania Geox promująca oddychające obuwie

Geox rozpoczął kampanię reklamową nowej kolekcji obuwia na sezon wiosna-lato 2008. Jej celem jest zaprezentowanie obuwia Geox z kolekcji damskiej,...

Geox rozpoczął kampanię reklamową nowej kolekcji obuwia na sezon wiosna-lato 2008. Jej celem jest zaprezentowanie obuwia Geox z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także pokazanie korzyści z posiadania obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców dzieci w wieku 1-9 lat, młodzieży w wieku 10-14 lat oraz dorosłych mieszkańców miast poszukujących komfortowego obuwia.

Wspólną cechą działań reklamowych marki Geox jest komunikowanie wyjątkowej technologii, która stoi za tym obuwiem. Jej głównym elementem jest perforowana podeszwa z unikatową membraną, która pozwala stopom oddychać, uniemożliwiając jednocześnie przedostawanie się wody do środka buta. Każda kreacja podkreśla nierozerwalny związek marki Geox z technologią oddychającej podeszwy i jest obietnicą wysokiej jakości produktów. We wszystkich działaniach promocyjnych Geox szczególną uwagę poświęca dzieciom. Komunikacja marketingowa ma zwrócić uwagę rodziców na znaczenie właściwego doboru obuwia dla prawidłowego rozwoju stóp dzieci. Z myślą o najmłodszych opracowano także specjalne inserty – kolorowanki, które poprzez zabawę będą uczyć dbałości o higienę stóp. Postacie z kolorowanek to bohaterowie firmowej witryny internetowej www.magicgeox.it.

Kampania obejmuje także prasę parentingową, kobiecą i męską. Wspiera ją reklama na nośnikach zewnętrznych w miastach, w których są sklepy Geox (Warszawa, Łódź) oraz kornery Geox (m.in. Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Toruń i Wrocław). Poza tym reklamy na outdoorze punktowo będą towarzyszyć otwarciu salonów firmowych w Koninie, Białymstoku i Zielonej Górze. Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowej Geox. Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupu mediów we własnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi SA, wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim. Po raz pierwszy na polskim rynku kampania wsparta została działaniami PR. Działania reklamowe zakończą się w czerwcu. (MKS)