Kraj

Spomlek wystartował z pierwszą kampanią radamera

Spółdzielnia Mleczarska "Spomlek" z Radzynia Podlaskiego wspiera pierwszą kampanią reklamową ser radamer. Jej celem jest budowanie wizerunku tej marki sera...

Spółdzielnia Mleczarska “Spomlek” z Radzynia Podlaskiego wspiera pierwszą kampanią reklamową ser radamer. Jej celem jest budowanie wizerunku tej marki sera jako lidera rynku, protoplasty swojej kategorii (sery typu szwajcarskiego) na polskim rynku. Kampania obejmuje telewizję (m.in.: TVN, Polsat, TVP, TV4, Discovery, Animal, TVN Siedem i stacje sieci At Media) oraz internet (m.in.: Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl) i potrwa ok. 2,5 miesiąca. Na potrzeby tych działań przygotowano 15-sekundowy spot. W ramach kampanii Spomlek sponsoruje też seriale “Niania” w TVN oraz “Przyjaciele” w TVN Siedem.

Animacje 3D powstały w Badi Badi, za produkcję odpowiedzialne były Continuum Grupa A Linea i Papaya Films. Kreację kampanii przygotowała agencja A Linea. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:cia.

Spot w humorystyczny sposób wykorzystuje cechę produktu (niepowtarzalny smak) – ser naśladowca (no name) bezskutecznie próbuje wystylizować się na radamera, całość podsumowuje hasło: “Radamer – smak zastrzeżony”. (DD)