Kraj

Nike startuje z kampanią "Przenieś grę na wyższy poziom"

"Przenieś grę na wyższy poziom" to hasło nowego piłkarskiego spotu reklamowego przygotowanego przez firmę Nike. Jego tematem jest sportowa kariera...

“Przenieś grę na wyższy poziom” to hasło nowego piłkarskiego spotu reklamowego przygotowanego przez firmę Nike. Jego tematem jest sportowa kariera młodego piłkarza, począwszy od gry w drużynie amatorskiej, a skończywszy na rywalizacji na najwyższym, krajowym poziomie. W tym dwuminutowym filmie występują gwiazdy światowego futbolu, m.in. Cristiano Ronaldo, Cesc Fabregas, Ronaldinho. Spot został wyprodukowany przez firmy Nike i 72andSunny, a wyreżyserował go Guy Ritchie. Muzykę nagrali Eagles of Death Metal.

W Polsce emitowane będą filmy o długości 30, 60 i 90 sekund. Kampania telewizyjna rozpoczyna się dzisiaj i potrwa do 28 maja br. w wybranych stacjach TV. Wszystkie spoty (i dodatkową wersję 2-minutową) będzie można zobaczyć także na stronie www.nikefootball.com. Reklamę TV wesprze kampania w prasie. Reklamy obejmą model buta Nike Total90 II Laser, a ich promocją zajmą się Wayne Rooney i Kuba Błaszczykowski. Po 10 maja reklamy prasowe będą indywidualnymi interpretacjami hasła “Przenieś grę na wyższy poziom” przedstawianymi przez międzynarodowe sławy futbolu, w tym Kubę Błaszczykowskiego. Kampania internetowa obejmie serwisy: Sport.pl, Sports.pl, 90minut.pl, Goal.pl, Interia.TV, Onet.TV, Wp.TV oraz komunikatory Tlen.pl i Gadu-Gadu.pl. Zostanie też uruchomiona nowa odsłona witryny Nikefootball.com. Dodatkowo na budynku hotelu Metropol w Warszawie zawiśnie wielkoformatowy billboard przedstawiający Kubę Błaszczykowskiego, który pokazuje, jak można przenieść grę na wyższy poziom.

Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. (MKS)