“Przenieś grę na wyższy poziom” to hasło nowego piłkarskiego spotu reklamowego przygotowanego przez firmę Nike. Jego tematem jest sportowa kariera młodego piłkarza, począwszy od gry w drużynie amatorskiej, a skończywszy na rywalizacji na najwyższym, krajowym poziomie. W tym dwuminutowym filmie występują gwiazdy światowego futbolu, m.in. Cristiano Ronaldo, Cesc Fabregas, Ronaldinho. Spot został wyprodukowany przez firmy Nike i 72andSunny, a wyreżyserował go Guy Ritchie. Muzykę nagrali Eagles of Death Metal.
W Polsce emitowane będą filmy o długości 30, 60 i 90 sekund. Kampania telewizyjna rozpoczyna się dzisiaj i potrwa do 28 maja br. w wybranych stacjach TV. Wszystkie spoty (i dodatkową wersję 2-minutową) będzie można zobaczyć także na stronie www.nikefootball.com. Reklamę TV wesprze kampania w prasie. Reklamy obejmą model buta Nike Total90 II Laser, a ich promocją zajmą się Wayne Rooney i Kuba Błaszczykowski. Po 10 maja reklamy prasowe będą indywidualnymi interpretacjami hasła “Przenieś grę na wyższy poziom” przedstawianymi przez międzynarodowe sławy futbolu, w tym Kubę Błaszczykowskiego. Kampania internetowa obejmie serwisy: Sport.pl, Sports.pl, 90minut.pl, Goal.pl, Interia.TV, Onet.TV, Wp.TV oraz komunikatory Tlen.pl i Gadu-Gadu.pl. Zostanie też uruchomiona nowa odsłona witryny Nikefootball.com. Dodatkowo na budynku hotelu Metropol w Warszawie zawiśnie wielkoformatowy billboard przedstawiający Kubę Błaszczykowskiego, który pokazuje, jak można przenieść grę na wyższy poziom.
Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. (MKS)