Kraj

S4 przygotowała kampanię Drewkornu obejmującą trzy rynki, w tym Polskę

Agencja reklamowa S4 przygotowała kampanię ATL dla marki Drewkorn Forte (impregnat przeznaczony do ochrony i dekoracji drewna) należącej do FFiL...

Agencja reklamowa S4 przygotowała kampanię ATL dla marki Drewkorn Forte (impregnat przeznaczony do ochrony i dekoracji drewna) należącej do FFiL Śnieżka SA. Kampania rozpoczęła się 14 kwietnia, obejmuje telewizję, prasę oraz komunikację w miejscu sprzedaży. Termin zakończenia nie został podany.

Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz Ukrainę i Białoruś. W Polsce głównym elementem kampanii jest spot emitowany w: TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style oraz Discovery. Wsparciem działań są layouty w prasie oraz materiały POS. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. S4 była odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz produkcję spotu. Kreacja ma na celu wprowadzenie marki do świadomości odbiorców, skojarzenie jej z ochroną drewna oraz zwrócenie uwagi na wyróżniający ją czynnik – formułę Teflon® Surface Protector.

Są to kolejne działania, jakie S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka SA. Wcześniej współpraca objęła kampanię dla Śnieżki Supermal w Białorusi i na Ukrainie. (AMS)