M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse przeznaczy ponad 8 mln zł na tegoroczną promocję "Przekroju"

Serwis Dzienny | 30 kwietnia 2008, 06:45

Ponad 8 mln zł na promocję "Przekroju" przeznaczy w tym roku Edipresse Polska. Jest to o 1,5 mln zł więcej...

Ponad 8 mln zł na promocję "Przekroju" przeznaczy w tym roku Edipresse Polska. Jest to o 1,5 mln zł więcej niż w roku 2007. Tyle właśnie wyniósł budżet kampanii wspierającej zmiany w "Przekroju" na początku br. Wyraźniejsze działania, ale już nie na taką skalę, przewidziane są na jesień. Poza tymi okresami "Przekrój" będzie wspierany równomiernie.

Zmiany i kampania "Przekroju" spowodowały wzrost sprzedaży tytułu. Według danych ZKDP za luty br. średnia sprzedaż ogółem tygodnika wyniosła blisko 83 tys. egz., tj. o ponad 23 proc. więcej niż w lutym ub.r. Celem Edipresse na br. jest utrzymanie sprzedaży "Przekroju" na zeszłorocznym poziomie, tj. ok. 70 tys. egz., ale wydawca ma nadzieję na nieco lepszy rezultat. (KP)

Czytaj więcej na temat: , ,