Kraj

Edipresse przeznaczy ponad 8 mln zł na tegoroczną promocję "Przekroju"

Ponad 8 mln zł na promocję "Przekroju" przeznaczy w tym roku Edipresse Polska. Jest to o 1,5 mln zł więcej...

Ponad 8 mln zł na promocję “Przekroju” przeznaczy w tym roku Edipresse Polska. Jest to o 1,5 mln zł więcej niż w roku 2007. Tyle właśnie wyniósł budżet kampanii wspierającej zmiany w “Przekroju” na początku br. Wyraźniejsze działania, ale już nie na taką skalę, przewidziane są na jesień. Poza tymi okresami “Przekrój” będzie wspierany równomiernie.

Zmiany i kampania “Przekroju” spowodowały wzrost sprzedaży tytułu. Według danych ZKDP za luty br. średnia sprzedaż ogółem tygodnika wyniosła blisko 83 tys. egz., tj. o ponad 23 proc. więcej niż w lutym ub.r. Celem Edipresse na br. jest utrzymanie sprzedaży “Przekroju” na zeszłorocznym poziomie, tj. ok. 70 tys. egz., ale wydawca ma nadzieję na nieco lepszy rezultat. (KP)