Kraj

Marka Aviva zastąpi Commercial Union Polska

W ciągu dwóch lat Commercial Union Polska zmieni nazwę i markę na Aviva. Brytyjski Commercial Union po połączeniu najpierw w...

W ciągu dwóch lat Commercial Union Polska zmieni nazwę i markę na Aviva. Brytyjski Commercial Union po połączeniu najpierw w 1998 r. z General Accident, a następnie w 2000 r. z Norwich Union przyjął nazwę Grupa CGNU, która w 2002 r. przemianowana została na Avivę (na poszczególnych rynkach, w tym w Polsce, utrzymano nazwę Commercial Union).

– Naszym zamiarem jest wprowadzenie marki Aviva w ciągu dwóch najbliższych lat. Chociaż po zakończeniu całego procesu będziemy działać jako Aviva, to chcemy w pełni wykorzystać dorobek marki Commercial Union. Mamy zamiar ją przywoływać, tak aby wszyscy odbiorcy mieli świadomość naszej stałej obecności na polskim rynku – mówi Adam Uszpolewicz, prezes CU Polska, zapewniając, że decyzje dotyczące szczegółowego planu działań firma poprzedzi badaniami rynkowymi. – Marka CU jest bardzo dobrze rozpoznawalna w Polsce, jednak jesteśmy przekonani, że marka Aviva zyska jeszcze większą przychylność dzięki wartościom, które za nią stoją, oraz temu, że jest marką rozpoznawalną w wielu krajach – przekonuje Uszpolewicz.

– Proces, który potrwa dwa lata, przeprowadzimy z najwyższą starannością – zapewnia Dominika Kraśko, wiceprezes firmy ds. marketingu. – Nasze działania nie będą dla nikogo zaskoczeniem i będą przeprowadzane płynnie. Przygotujemy program marketingowy, w tym kampanie reklamowe budujące świadomość marki Aviva w Polsce w oparciu o dorobek Commercial Union. Co więcej, dzięki globalnej marce działania marketingowe prowadzone przez naszą grupę na świecie będą również wspomagały polski biznes – dodaje Kraśko.

Aviva wprowadziła swoją markę m.in. we Francji, w Hiszpanii, we Włoszech i ostatnio na Litwie.

Pierwszym krokiem do zmiany marki Commercial Union była przeprowadzona jesienią ub.r. zmiana logo (pojawiły się w nim słowa “grupa Aviva”), elementów wizualizacji i reklam.

Grupa Commercial Union Polska obejmuje: towarzystwa ubezpieczeniowe (majątkowe i na życie), otwarty fundusz emerytalny, fundusze inwestycyjne i firmę zarządzania aktywami. Obsługuje 3 mln klientów, a jej aktywa wynoszą blisko 55 mld zł. (MB)