Biuro Reklamy TVP od września br. zaoferuje klientom możliwość zakupu czasu reklamowego w 16 oddziałach regionalnych TVP. Obecnie każdy z nich odpowiada za sprzedaż reklam w swoim regionie. Po zmianach prawo do sprzedaży kampanii regionalnych zyska także BR TVP, natomiast oddziały regionalne będą mogły sprzedawać czas na antenach głównych i w kanałach tematycznych TVP.
– Obie strony zyskają korzyści w ramach nowej formuły sprzedaży czasu w regionach, a najbardziej zyskają reklamodawcy, którzy dziś kampanie regionalne mogą kupować tylko bezpośrednio w poszczególnych ośrodkach – mówi Michał Kaliński, zastępca dyrektora BR TVP ds. handlowych.
Jeśli nowa formuła spotka się z zainteresowaniem klientów, BR TVP nie wyklucza powołania nowego zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż w regionach. Obecnie osobą koordynującą sprzedaż w regionach i w TVP Info jest Katarzyna Melibruda z zespołu ds. kanałów tematycznych. (JN)