M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEDIA GRUPY BONGRAIN W STARCOMIE

Serwis Dzienny | 27 lutego 2001, 00:00

Starcom wygrał przetarg na scentralizowaną obsługę mediową Grupy Bongrain (planowanie strategiczne i zakup mediów dla wszystkich marek). Wywodząca się z...

Starcom wygrał przetarg na scentralizowaną obsługę mediową Grupy Bongrain (planowanie strategiczne i zakup mediów dla wszystkich marek). Wywodząca się z Francji firma jest europejskim liderem branży serowarskiej, a w Polsce prowadzi przedsiębiorstwa Toska i Turek produkujące popularne marki serów twarogowych i pleśniowych: Tartare, Toska, Sekret Mnicha i Turek. W przetargu Starcom pokonał Initiative Media, Star Media oraz Ad Fabrikę FCB. Jarosław Zawadzki, dyrektor marketingu firmy Toska, tak uzasadnił decyzję: "Wybór padł na dom mediowy, ktory wykazał się najlepszym zrozumieniem naszych marek i konsumentów oraz zaproponował przemyślane rozwiązania strategiczne, oferując jednocześnie najbardziej atrakcyjne warunki cenowe we współpracy z mediami. Mieliśmy też pozytywne doświadczenia z wcześniejszej współpracy ze Starcomem, co dodatkowo uwiarygadniało ofertę tej agencji". Wcześniej Starcom obsługiwał marki Tartare i Sekret Mnicha. Od strony kreatywnej trzy marki Grupy Bongrain (Toska, Sekret Mnicha, Tartare) obsługuje agencja Leo Burnett. Wcześniej media i kreacja Toski były w Legend Group, potem kreacja była w PZL. Marka Turek jest obsługiwana przez Ad Fabrikę FCB - wcześniej nie była to marka aktywna mediowo. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,