Kraj

CEDC wprowadza na rynek odświeżoną whisky Grant's

CEDC wprowadza na rynek odświeżoną whisky marki Grant's. Nowe opakowanie zachowało charakterystyczną trójkątną w przekroju butelkę, ale zmieniło etykietę, która...

CEDC wprowadza na rynek odświeżoną whisky marki Grant’s. Nowe opakowanie zachowało charakterystyczną trójkątną w przekroju butelkę, ale zmieniło etykietę, która ma teraz kolor czerwony. Produkt otrzyma wsparcie przede wszystkim w postaci materiałów POS zarówno do kanału on-trade, jak i off-trade. Będą wśród nich m.in. podświetlane ramki z key visualem i podświetlacze półkowe. Przy POS-ach pracowały różne agencje na zasadach projektowych. Wsparciem PR zajmuje się agencja Headlines Porter Novelli. Na jesień br. planowany jest też cykl imprez pod hasłem “Try a Different Angle”.

– Grant’s jest trzecią marką w segmencie standard scotch whisky, ale rozwijając się o wiele dynamiczniej niż konkurencja, mamy nadzieję stać się liderem rynku – mówi Jan Brynczak, junior brand manager brown spirits w firmie Bols, która obecnie jest częścią grupy CEDC. Największe udziały w rynku ma Johnnie Walker (marka z portfela Diageo) i Ballantine’s (Wyborowa SA). (TW)