M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FireFly Creation realizuje dla Nestle projekt "Jedź do Barcelony"

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2008, 06:45

Agencja reklamowa FireFly Creation wygrała przetarg na wakacyjną promocję dla wybranych dań Winiary Danie w 5 minut z portfolio Nestle...

Agencja reklamowa FireFly Creation wygrała przetarg na wakacyjną promocję dla wybranych dań Winiary Danie w 5 minut z portfolio Nestle Polska. W ramach współpracy agencja odpowiada za organizację i koordynację akcji "Jedź do Barcelony" oraz kreację layoutów do kampanii prasowej i internetowej.

W promocji wspierana jest sprzedaż dań Spaghetti po bolońsku oraz Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą. Mechanika akcji wykorzystuje zasady loterii i konkursu, premiując najbardziej lojalnych konsumentów. Przez siedem tygodni codziennie do wygrania będą bony na zakupy w sklepach Reserved, a co tydzień trzy telefony Walkman Sony Ericsson W910i. Nagrodę główną stanowi wyjazd camperem z trójką przyjaciół do Barcelony oraz 1 tys. euro kieszonkowego na wydatki dla każdego z czwórki uczestników wyjazdu.

- Rewolucyjnym zabiegiem w mechanice konkursu jest możliwość zbierania kodów przez teamy, czyli paczki kumpli. Taki mechanizm zwiększa szansę na wygraną, a jednocześnie integruje uczestników konkursu. Dzięki temu udział w promocji nie jest jedynie indywidualnym zgłoszeniem, ale staje się wspólną zabawą budującą społeczność - mówi Marek Piotrowski, dyr. zarządzający FireFly Creation. Działania mediowe w ramach projektu koordynuje dom mediowy Mediaedge:cia. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,