Zagranica

Sunsilk startuje z globalną kampanią "Live can't wait"

Sunsilk, marka kosmetyków do pielęgnacji włosów firmy Unilever, rozpoczyna globalną kampanię reklamową przygotowaną przez londyńską agencję Jam. Kampania wystartuje w...

Sunsilk, marka kosmetyków do pielęgnacji włosów firmy Unilever, rozpoczyna globalną kampanię reklamową przygotowaną przez londyńską agencję Jam. Kampania wystartuje w USA, a następnie obejmie 17 innych rynków. Działania oparto na haśle “Life can’t wait”. Młode konsumentki zachęcane są do przedstawienia własnych historii dotyczących zwrotnych momentów w życiu. Najlepsze sfilmowane kamerą historie wraz z udziałem autorek zostaną wyprodukowane w postaci 30-sekundowych spotów TV. Nad nową kampanią Sunsilka, oprócz agencji Jam, pracowały także agencje Brand Think Tank z Paryża, Salt z Londynu, agencja interaktywna AKQA i dom mediowy MindShare. (“BrandRepublic”)