Kraj

Debiut Havas Sports w lipcu; na polski rynek może wejść Arena

Havas Sports ma zadebiutować w Polsce za kilka tygodni. Ta wyspecjalizowana w marketingu sportowym jednostka będzie działała w ramach parasolowej...

Havas Sports ma zadebiutować w Polsce za kilka tygodni. Ta wyspecjalizowana w marketingu sportowym jednostka będzie działała w ramach parasolowej struktury Havas Media, mając ten sam poziom niezależności co Media Contacts, czyli internetowa dywizja spółki. Szef Havas Sports ma raportować do Jacka Dzięcielaka, CEO MPG, a jednocześnie country managera Havas Media. Wiadomo, że został już zrekrutowany, ale jego personalia nie są znane.

Jak się dowiedzieliśmy, w ramach Havas Media obok MPG może w perspektywie kilku miesięcy – roku powstać Arena, pod tą marką działa globalnie druga sieć mediowa Havasa. Do końca roku mają zapaść wiążące decyzje w sprawie jej organizacji, managementu i formuły działania na polskim rynku. Arena pozycjonuje się jako dostawca skrojonych na miarę rozwiązań komunikacyjnych. Marka powstała w 2000 r., jest obecna na ośmiu rynkach. (JN)