Kraj

"Live Unbuttoned" wspiera wejście na rynek nowego modelu Levi's 501

Levi Strauss Poland uruchomi nowy portal społecznościowy będący elementem nowej platformy komunikacyjnej marki "Live Unbuttoned" (o wstępnych założeniach tego projektu...

Levi Strauss Poland uruchomi nowy portal społecznościowy będący elementem nowej platformy komunikacyjnej marki “Live Unbuttoned” (o wstępnych założeniach tego projektu pisaliśmy w DS “MMP” z 6 czerwca br.). Użytkownicy portalu, szczególnie dotyczy to 16-24-latków – głównej grupy, do której chce dotrzeć marketer, będą mogli prezentować swoją twórczość, pokazywać zdjęcia, filmy wideo oraz tworzyć własny profil. Polskimi ambasadorami europejskiego projektu zostali: Monika Brodka, Sebastian Karpiel-Bułecka oraz Mieszko Sibilski. W projekt zaangażowani zostaną także inne, mniej znane osobowości. Wszystkich ich będzie można bliżej poznać w projekcie internetowym.

Platforma “Live Unbuttoned” opiera się na hasłach: afirmacji, niezależności i autentyczności. Towarzyszyć będzie wprowadzeniu jesienno-zimowej kolekcji marki, w której Levi’s zaprezentuje nowy model dżinsów 501. Spodnie te wyróżniać będzie system nowych guzików – specjalne nasadki na guziki zaprojektowało czterech światowej sławy artystów grafików.

Debiut portalu wsparty będzie kampaniami: kinową, outdoorową, prasową (wybrane tytuły), oraz działaniami PR. Projekt portalu przygotowywany jest przez centralną agencję Levi’sa, działania komunikacyjne (zarówno media, jak i kreację) w Polsce prowadzi BrandCom, a działania PR – agencja Poinf of View.

W ofercie Levi’sa pojawiła się niedawno linia odzieży premium Levi’s Blue dostępna w sieci sklepów Royal Collection oraz we flagowych sklepach Levi’sa. To ubrania wykonane z wysokiej jakości materiałów, odpowiednio droższe, które charakteryzuje dyskretny branding.

Największymi konkurentami dla Levi’sa są obecnie takie marki, jak Zara czy H&M, które także sprzedają spodnie, jednak nie stanowi to podstawy ich oferty handlowej. (MKS)