Levi Strauss Poland uruchomi nowy portal społecznościowy będący elementem nowej platformy komunikacyjnej marki “Live Unbuttoned” (o wstępnych założeniach tego projektu pisaliśmy w DS “MMP” z 6 czerwca br.). Użytkownicy portalu, szczególnie dotyczy to 16-24-latków – głównej grupy, do której chce dotrzeć marketer, będą mogli prezentować swoją twórczość, pokazywać zdjęcia, filmy wideo oraz tworzyć własny profil. Polskimi ambasadorami europejskiego projektu zostali: Monika Brodka, Sebastian Karpiel-Bułecka oraz Mieszko Sibilski. W projekt zaangażowani zostaną także inne, mniej znane osobowości. Wszystkich ich będzie można bliżej poznać w projekcie internetowym.
Platforma “Live Unbuttoned” opiera się na hasłach: afirmacji, niezależności i autentyczności. Towarzyszyć będzie wprowadzeniu jesienno-zimowej kolekcji marki, w której Levi’s zaprezentuje nowy model dżinsów 501. Spodnie te wyróżniać będzie system nowych guzików – specjalne nasadki na guziki zaprojektowało czterech światowej sławy artystów grafików.
Debiut portalu wsparty będzie kampaniami: kinową, outdoorową, prasową (wybrane tytuły), oraz działaniami PR. Projekt portalu przygotowywany jest przez centralną agencję Levi’sa, działania komunikacyjne (zarówno media, jak i kreację) w Polsce prowadzi BrandCom, a działania PR – agencja Poinf of View.
W ofercie Levi’sa pojawiła się niedawno linia odzieży premium Levi’s Blue dostępna w sieci sklepów Royal Collection oraz we flagowych sklepach Levi’sa. To ubrania wykonane z wysokiej jakości materiałów, odpowiednio droższe, które charakteryzuje dyskretny branding.
Największymi konkurentami dla Levi’sa są obecnie takie marki, jak Zara czy H&M, które także sprzedają spodnie, jednak nie stanowi to podstawy ich oferty handlowej. (MKS)