Kraj

Brand Connection domem mediowym Rabobanku

Brand Connection planuje media do kampanii launchowej Rabobanku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bank przygotowuje pierwsze działania reklamowe na polskim rynku. Jak...

Brand Connection planuje media do kampanii launchowej Rabobanku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bank przygotowuje pierwsze działania reklamowe na polskim rynku. Jak już pisaliśmy, Grandes Kochonos, Testardo Red Cell i FFCreation odpowiadają za oprawę kreatywno-strategiczną launchu.

Zatrudnienie Brand Connection oznacza, że w najbliższym czasie powiązane kapitałowo Rabobank i BGŻ nie skonsolidują budżetu mediowego. O rozważaniu takiej koncepcji pisaliśmy w DS “MMP” z 11 kwietnia br. Dla BGŻ pracuje Optimum Media OMD.

Informacji o współpracy pomiędzy Rabobankiem a Brand Connection nie udało się nam wczoraj potwierdzić ani u marketera, ani w agencji. (JN)