M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis formuje VivaKi, cyfrowy ośrodek grupy, marka PGM przestaje istnieć

Serwis Dzienny | 26 czerwca 2008, 06:45

Publicis Groupe ogłosił launch VivaKi, które ma połączyć siły spółek grupy przede wszystkim na polu nowych mediów. Jack Klues (chairman...

Publicis Groupe ogłosił launch VivaKi, które ma połączyć siły spółek grupy przede wszystkim na polu nowych mediów. Jack Klues (chairman Publicis Groupe) i David Kenny (chief executive Digitas) mają pokierować nową inicjatywą.

VivaKi ma wykorzystać potencjał funkcjonujących dotchczas niezależnie w tym obszarze agencji Digitas, Denuo, ZenithOptimedia i Starcom MediaVest. Partnerstwo odzwierciedla przekonanie sieci, że zintegrowanie działalności w obszarze tradycyjnych i cyfrowych mediów jest kluczem do sukcesu, a skala VivaKi pozwoli skuteczniej rozwijać narzędzia i usługi dla klientów.

Agencje uczestniczące w nowym projekcie będą nadal dostarczać klientom indywidualne, skrojone do ich potrzeb rozwiązania, ale w ich tworzeniu wesprze je np. VivaKi Nerve Centre, czyli centrum wiedzy i rozwoju technologii powołane w ramach nowej struktury.

Ponieważ kompetencje VivaKi pokrywają się częściowo z tymi, które miał Publicis Groupe Media (negocjacyjne porozumienie spółek mediowych Publicisu), marka ta przestaje istnieć.

Nie wiadomo jeszcze, w jakiej perspektywie sieciowe rozwiązania zostaną wdrożone na polskim rynku. Ma on być ważnym punktem procesu globalnej reorganizacji. (Publicis)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,