Przetargi

AmRest Coffee prawdopodobnie szuka agencji PR dla Starbucksa

AmRest Coffee prawdopodobnie rozpoczął proces wyboru agencji PR, która miałaby się zająć wprowadzeniem marki kawiarni Starbucks w Polsce. Kierownictwo spółki...

AmRest Coffee prawdopodobnie rozpoczął proces wyboru agencji PR, która miałaby się zająć wprowadzeniem marki kawiarni Starbucks w Polsce. Kierownictwo spółki nie ujawnia jednak szczegółów w tej sprawie.

Starbucks – według wcześniejszych informacji – zadebiutuje w Polsce po wakacjach.

Polskę odwiedził niedawno Howard Schultz, chairman i chief executive Starbucks Corp. Celem wizyty w naszym kraju było spotkanie z pracownikami firmy.

Starbucks obecnie ma 15,7 tys. kawiarni na świecie. Docelowo chce zarządzać 40 tys. kawiarni. W tym roku zamierza otworzyć 2,5 tys. nowych placówek. Starbucks rozpoczął ekspansję w Europie Środkowej i Wschodniej od otwarcia kawiarni w Pradze. Nastąpiło to w styczniu br.

AmRest Coffee odpowiada za zarządzanie działalnością sieci Starbucks w Czechach, Polsce i na Węgrzech. (MKS)