Kraj

REKLAMA WESPRZE WEJŚCIE NA RYNEK NOWEJ HERBATY TEEKANNE

Teekanne Polska powiększa portfolio swoich produktów o nową herbatę Teekanne Classic Lemon. W najbliższym czasie (informacje na temat czasu trwania...

Teekanne Polska powiększa portfolio swoich produktów o nową herbatę Teekanne Classic Lemon. W najbliższym czasie (informacje na temat czasu trwania kampanii i jej budżetu nie zostały ujawnione) ruszy kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt na polski rynek. Reklama telewizyjna powstała w Austrii. Przygotowała ją agencja TBWA z Wiednia, a jej adaptacji na rynek polski dokonała agencja Hager Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. Obok telewizji kampania będzie jednocześnie prowadzona w prasie handlowej. Jak informuje Magdalena Grabowska, marketing manager Teekanne Polska, przewidziane są również promocje z zakresu BTL, które odbędą się w sieciach handlowych. Trzy rodzaje herbaty Teekanne: Classic Lemon, Classic oraz Earl Grey, mają być sprzedawane na specjalnych displayach w sugerowanej cenie 3,29 zł za opakowanie (dotychczasowa cena 4,29 zł). Opakowania wszystkich gatunków herbaty Teekanne będą miały nowe, zaprojektowane w Austrii opakowania. Za działalność niemieckiego Teekanne w krajach Europy Środkowej (Polska, Czechy, Słowacja) odpowiada filia firmy w Austrii. W Polsce Teekanne ma 4-proc. udział w ogólnym rynku herbat (dane firmy za 2000 r.). (PR)