Kraj

"Naj" dzięki kolejnym zmianom chce poprawić swoją sytuację w segmencie

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ukazał się dziś w nowej postaci i w promocyjnej cenie z okazji relaunchu - 50 groszy....

Tygodnik “Naj” (G+J Polska) ukazał się dziś w nowej postaci i w promocyjnej cenie z okazji relaunchu – 50 groszy. Zmiany wspiera kampania multimedialna. Kosztów promocji wydawca nie ujawnia, ale podkreśla, że przeznaczył znaczne inwestycje nie tylko na reklamę, ale też na badania poprzedzające modyfikacje treści i warstwy wizualnej czasopisma (m.in. duży format, największy w segmencie).

“Naj” w konkurencyjnej grupie tygodników poradnikowych dla kobiet ostatnio osiągał najniższe wyniki sprzedaży egzemplarzowej. G+J chce poprawić jego sytuację w grupie. Przypomnijmy, że ponad rok temu tygodnik ten także przechodził przeobrażenia poprzedzone badaniami.

Kampania reklamowa magazynu obejmuje m.in. TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem. Za media odpowiada Starcom, za kreację – dział marketingu G+J. Przy relaunchu “Naj” pracowały: instytut Millward Brown SMG/KRC (badania ilościowe i jakościowe) oraz Young & Rubicam Brands (strategia dla pisma). W kampanii wykorzystywany jest wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej, znanej z seriali telewizyjnych, m.in. “Graczykowie”, “13. posterunek”, “Na Wspólnej”, “39 i pół”. (KP)