Kraj

Cena 50 gr za odświeżone "Naj" jest jednorazowa

Cena promocyjna "Naj" po relaunchu 50 gr jest jednorazowa, jak poinformowało G+J Polska, wydawca tytułu. Przedstawiciele firmy nie zdradzają jednak,...

Cena promocyjna “Naj” po relaunchu 50 gr jest jednorazowa, jak poinformowało G+J Polska, wydawca tytułu. Przedstawiciele firmy nie zdradzają jednak, jaką cenę będą mieć kolejne numery zmienionego tygodnika. Przed przeobrażeniami w wersji podstawowej kosztował on 1,50 zł.

Odnowione “Naj” weszło na rynek wczoraj przy wsparciu multimedialnej kampanii. Agnieszka Doleżych, wydawca tytułu, powiedziała, że G+J Polska spodziewa się poprawienia wyników “Naj”, zarówno sprzedaży, jak i czytelnictwa. – Rok to minimalny okres, w jakim będzie można ocenić efekty relaunchu – dodała Agnieszka Doleżych.

Według danych ZKDP za kwiecień br. średnia sprzedaż ogółem “Naj” wyniosła 181,5 tys. egz., mniej od wyników osiągniętych przez bezpośrednie konkurentki: “Tinę” (Bauer) – 371,7 tys. egz., “Przyjaciółkę” (Edipresse) – 247,9 tys. egz., “Panią Domu” (Marquard) – 215,8 tys. egz. Według badań czytelnictwa PBC wskaźnik CCS za okres XI 2007 – IV 2008 “Naj” wyniósł 15,50 proc., zaś “Przyjaciółki” – 16,95 proc., “Pani Domu” – 16,74 proc, “Tiny” – 16,31 proc. (KP)