Zagranica

Dyrektorzy MediaComu zakładają nową agencję

Dwóch członków zarządu MediaComu opuszcza firmę i zakłada agencję marketingu bezpośredniego. Spółka powołana przez Clive'a Howse'a i Lee Bodena zajmie...

Dwóch członków zarządu MediaComu opuszcza firmę i zakłada agencję marketingu bezpośredniego.

Spółka powołana przez Clive’a Howse’a i Lee Bodena zajmie się przede wszystkim doradztwem dużym klientom. W jej repertuarze znajdzie się też planowanie i zakup mediów. Agencja zamierza skupić się na klientach przeznaczających na zakup mediów do 6 mln dol. rocznie.

Howse – dyr. zarządzający MediaComu Direct, oraz Boden – szef researcherów MediaComu, zamierzają wystartować z nowym projektem w listopadzie tego roku. Chcą zachęcić pracowników możliwością otrzymywania części wynagrodzenia w formie akcji.

Obowiązki Howse’a przejmie w MediaComie Darren Barber (jeden z dyr. zarządzających). Bodena zastąpi Craig Mytton (poprzednio w agencji Cheeze).

(MS na podst. “BrandRepublic” i Congoo.com)