M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"RZECZPOSPOLITA" WSPÓŁPRACUJE Z ERĄ

Serwis Dzienny | 2 marca 2001, 00:00

Dziennik "Rzeczpospolita" przeprowadza kolejną akcję pozyskiwania prenumeratorów wśród firm, tym razem pod hasłem Era "Rzeczpospolitej". Partnerem dziennika jest sieć telefonii...

Dziennik "Rzeczpospolita" przeprowadza kolejną akcję pozyskiwania prenumeratorów wśród firm, tym razem pod hasłem Era "Rzeczpospolitej". Partnerem dziennika jest sieć telefonii komórkowej Era. Każda firma, która do 20 marca br. zaprenumeruje "Rzeczpospolitą" po raz pierwszy (na drugi kwartał lub do końca 2001 r.) lub przedłuży prenumeratę na te okresy, może skorzystać ze specjalnej oferty Ery. Jedna prenumerata gazety upoważnia do zakupu 10 aparatów z aktywacją w taryfie Era Biznes. Dodatkowo można otrzymać do 300 minut rozmów gratis. Poprzednia akcja "Rzeczpospolitej" pozyskiwania prenumaratorów pod nazwą Pakiet Specjalnych Korzyści odbyła się pod koniec ub.r. Powiązana była z loterią promocyjną, w której do wygrania były dwa samochody marki Seat Alhambra, 10 wycieczek wartości po 5 tys. zł do wykorzystania w ciągu roku w sieci Scan Holiday oraz 10 nagród rzeczowych. W 2000 r. nieco więcej niż połowa sprzedanych egzemplarzy "Rzeczpospolitej" rozeszła się poprzez prenumeratę. Według ZKDP średni nakład dziennika w ub.r. wyniósł 263 tys. 356 egzemplarzy, średnia sprzedaż detaliczna 97,7 tys. egzemplarzy, a prenumerata Đ 105 tys. egzemplarzy. (KP)