M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford ruszył z kampanią wspierającą debiut Kugi w Polsce

Serwis Dzienny | 3 lipca 2008, 06:45

Ford Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą debiut modelu Kuga na polskim rynku. To debiut koncernu w segmencie samochodów SUV...

Ford Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą debiut modelu Kuga na polskim rynku. To debiut koncernu w segmencie samochodów SUV (miejskich terenówek) - jest to tzw. samochód kompaktowy SUV/crossover.

Kampania obejmuje media sprofilowane na wymagającego konsumenta. Komunikacja opiera się równolegle na nośnikach zasięgowych - tematyczne stacje TV, magazyny lifestyle'owe, wnętrzarskie, modowe oraz sieć wysoko pozycjonowanych nośników OOH (backlight oraz mobilne 6x3 w kurortach nadmorskich i mazurskich) - jak i kanały precyzyjnego targetowania.

W przypadku tych drugich istotną rolę odgrywają internet (strony głównych portali, pakiety lifestyle'owe, witryny o sportach ekstremalnych i motoryzacyjne), reklama mobilna (aplikacje dostosowane do telefonów komórkowych) oraz kino. W kinie oprócz kampanii spotowej odbędzie się ekspozycja modelu Kuga - nagrody głównej w konkursie organizowanym przez Cinema City.

Akcja będzie kontynuowana ze zmiennym natężeniem do końca września. Za strategię mediową odpowiada MindShare Polska, adaptację kreacji na rynek polski przygotowały agencje Ogilvy i Wunderman.

Ford Kuga konkuruje m.in. z Nissanem Qashqai i VW Tiguanem. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,