Kraj

Janicka i Sumorek rozwijają Online Media Group w Polsce

Internet Group oficjalnie ogłosił powstanie Online Media Group Poland (o założeniu tej spółki pisaliśmy w DS "MMP" z 25 czerwca...

Internet Group oficjalnie ogłosił powstanie Online Media Group Poland (o założeniu tej spółki pisaliśmy w DS “MMP” z 25 czerwca br.). Markę wyspecjalizowaną w performance marketingu agencji wprowadzają na polski rynek Ad.net, spółka zależna Internet Group, wraz z brytyjskim partnerem OMG.

Przewagą konkurencyjną OMG Poland mają być m.in.: internetowe kompetencje Ad.netu i innych spółek Internet Group; dostęp do nowych rynków i klientów poprzez firmy Internet Group, a także możliwość oferowania usług w ramach szerszej oferty tworzonej platformy e-marketingowej (IMP, Webtel, Performance Media).

OMG Poland specjalizuje się w rozwiązaniach mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży produktów i usług online, a reklamodawcy rozliczają się z nią jedynie za wynik kampanii reklamowej (kliknięcie, sprzedaż, wypełnienie formularza). Spółka zaproponuje współpracę witrynom należącym do Ad.netu, a także podmiotom spoza tego grona. OMG ma się rozliczać z wydawcami w formie e-faktury.

Za rozwój oferty OMG Poland odpowiadają menedżerowie wywodzący się z Ad.netu – Katarzyna Janicka jako affiliate director i Konrad Sumorek jako business development director. (JN)