Kraj

Fashion Group promuje pierwsze wydanie "Fashion At Home"

Fashion Group prowadzi promocję magazynu "Fashion Magazine", który po raz pierwszy ukazał się z nowym tytułem wydawnictwa "Fashion At Home"....

Fashion Group prowadzi promocję magazynu “Fashion Magazine”, który po raz pierwszy ukazał się z nowym tytułem wydawnictwa “Fashion At Home”. – Jego zadaniem jest pozyskanie nowego grona czytelników oraz wypełnienie luki, jaka istnieje na rynku luksusowych magazynów wnętrzarskich – przekazała Sylwia Plakut, wiceprezes zarządu Fashion Group.

“Fashion At Home” dołączony został do całości nakładu modowego “Fashion Magazine” – 30 tys. egz. Cena “Fashion Magazine” nie zmieniła się i wynosi 19 zł. “Fashion At Home” będzie ukazywało się cyklicznie, dwa razy do roku, z letnim i zimowym numerem “Fashion Magazine”.

Promocja aktualnego wydania obejmuje saloniki prasowe sieci Kolporter, stacje benzynowe BP, Shell, Jet, RMF Classic, Radio Kolor, Radio Jazz, Radio PiN, wybrane portale. Promocję wydawca przygotował we własnym zakresie.

“Fashion At Home” jest kolejnym rozszerzeniem marki “Fashion Magazine”. Poprzednio wydawca wprowadził dla panów “Fashion Man”. (KP)