Kraj

Media Regionalne realizują projekt Redaktorzy Domowi

Projekt Redaktorzy Domowi jest kolejnym etapem programu Akcja Re(d)akcja prowadzonego w ramach strategii Gazeta 2.0 dla tytułów grupy Media Regionalne....

Projekt Redaktorzy Domowi jest kolejnym etapem programu Akcja Re(d)akcja prowadzonego w ramach strategii Gazeta 2.0 dla tytułów grupy Media Regionalne. Polega na bezpośrednich kontaktach dziennikarzy – tzw. Redaktorów Domowych – z czytelnikami. Celem jest umacnianie więzi, ale też pozyskiwanie tematów, często o bardzo lokalnym charakterze, które interesują odbiorców gazet. – Rozmowa dotyczy przede wszystkim tego, czym żyją mieszkańcy danego osiedla czy wsi, z czego są dumni, co im przeszkadza, co chcieliby zmienić – mówi Andrzej Mielcarek, redaktor naczelny “Gazety Pomorskiej”.

Strategia Mediów Regionalnych Gazeta 2.0 realizowana jest od wiosny br. Jej istotą jest interaktywność i zaangażowanie w życie regionów. – Nowa strategia konsekwentnie pozycjonuje dzienniki Mediów Regionalnych w obszarze prasy regionalnej, ale przede wszystkim trwale zmienia sposób funkcjonowania regionalnych gazet codziennych – powiedziała Joanna Pilcicka, prezes zarządu Mediów Regionalnych. (KP)