Kraj

Producent pościeli Wool Star zainwestuje w marketing

Firma Wool Star, producent pościeli sprzedawanej bezpośrednio, chce rozszerzyć swoją grupę docelową. Do tej pory głównymi klientami firmy były starsze...

Firma Wool Star, producent pościeli sprzedawanej bezpośrednio, chce rozszerzyć swoją grupę docelową. Do tej pory głównymi klientami firmy były starsze osoby. Obecnie producent chce skupić się grupie 35-50-letniej.

Wool Star zamierza także więcej inwestować w działania marketingowe, nie ujawnia jednak wielkości nakładów na ten cel. Wkrótce w Warszawie powstanie pierwszy firmowy sklep tej marki. We wrześniu br. firma przeprowadzi akcję eventową. Przy jej realizacji będzie współpracować z agencją Cruso PR. Spółka poszukuje także twarzy, która mogłaby promować jej produkty. Komplet wełnianej pościeli może kosztować około 6 tys. zł. Ostatnio firma wprowadziła do swojej oferty jedwabne powłoczki, chcąc promować modę w sypialni. (JD)