Zagranica

McDonald's gotowy do olimpiady; zapowiada najlepsze w historii wyniki

McDonald's rozpoczął globalny program marketingowy związany z letnią olimpiadą w Pekinie. Szef marketingu firmy Mary Dillon zapowiada, że da on...

McDonald’s rozpoczął globalny program marketingowy związany z letnią olimpiadą w Pekinie. Szef marketingu firmy Mary Dillon zapowiada, że da on korporacji najlepszy w historii zwrot z inwestycji, a McDonald’s jest obecny na olimpiadzie od 40 lat.

Korporacja wybrała już grupę sportowców, którzy pojawią się na opakowaniach. Elementem kampanii jest także gra online “The Ring”, w której wzięło już udział ponad 2 mln graczy ze 100 krajów. Jej finał odbędzie się w “realu” w Pekinie. Projekt przygotowała agencja AKQA. McDonald’s będzie miał w wiosce olimpijskiej cztery restauracje, w których ma pracować 1,4 tys. osób wybranych spośród pracowników restauracji na całym świecie. Podczas igrzysk goście będą mogli wejść do kuchni i zobaczyć, jak przygotowywane są dania.

Aktywności te wesprze kampania ATL, którą przygotowała agencja DDB Chicago. (“Advertising Age”)