Zagranica

Kellogg ogłasza zwycięstwo metody GDA

Kellogg zachęca producentów żywności w Europie i Wielkiej Brytanii - zwolenników traffic-light labelling (sposób oznaczania żywności oparty na kolorach świateł...

Kellogg zachęca producentów żywności w Europie i Wielkiej Brytanii – zwolenników traffic-light labelling (sposób oznaczania żywności oparty na kolorach świateł w ruchu ulicznym) – do zaakceptowania metody GDA (guide-line daily amounts).

Greg Peterson, managing director Kellogga, mówi, że metoda GDA stosowana jest w 27 krajach europejskich i istnieje w świadomości 91 proc. konsumentów w Wlk. Brytanii. Peterson dodaje, że metoda GDA była najczęstszym wyborem większości producentów żywności do oznaczania wartości odżywczej ich produktów.

Ponadto Kellogg zaangażował do swojej najnowszej kampanii reklamowej “Wake up to breakfast” wartej 2 mln funtów podwójną mistrzynię olimpijską Kelly Holmes. Holmes pojawi się w spocie TV, w prasie oraz na opakowaniach produktów Kellogg. W zeszłym roku twarzami kampanii byli: Ian Wright, Jo Frost i Philippa Forrester. (“BrandRepublic”)